Visszatértem!

írta: AssassinHun ; 2010.05.25. 17:45

Hosszú várakozás után végre megkaptam az új videókártyám, ami ugyan olyan, mint a régi, de mintha mégis egy kicsit gyorsabb volna :)

Az igazi oka ennek a postnak, hogy elgondolkoztam. Eredetileg ezt a blogot a játékbemutató videóim publikálására hoztam létre, ennek ellenére eddig két videót (+1 tutorialt) csináltam, de ezeket is még tavaly (!!!). Irásos teszteket, bemutatókat és kritikákat viszont szívesen írnék, tehát arra kérek mindenkit, aki látogatja a blogot (bár tudom, nem sokan vannak), hogy írja meg a véleményét, hogy érdemes lenne-e tovább folytatnom videókészítést.

2 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://gamezone.blog.hu/api/trackback/id/tr82030711

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Je m'appelle Théo · http://www.theosblog.blog.hu 2010.05.28. 21:35:14

éljen, vártunk már :D én legalábbis :D

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása